vrijdag 12 maart 2010

Grote ondernemingen lanceren producten met Actiecodes.

McAfee Nieuwe beveiligingssoftware voor 2010.

Steeds vaker zien we dat grote ondernemingen klanten weten te bereiken met nieuwe acties. Waar men vroeger miljoenen uitgaf om TV, radio en print media advertenties uit te zetten worden er in middels vooral acties opgezet voor de online klant.

McAfee.com pakt dan ook op deze wijze uit voor hun nieuwe versies van Antie virus plus 2010, Internet Security 2010 en het pakket Total Protection. Met behulp van een aantal specifieke pagina's en bijbehorende bannersets is McAfee de campagne ingegaan.

Daarbij hebben ze direct ingezet op het aanbieden van 3 specifieke actiecodes. De codes die klanten via de online media kanalen 20% korting geven op hun bestelling zijn dan ook een geschikt medium om klanten nu al aan te zetten tot een directe aankoop.

Er is gekozen voor een korte termijn actie waarbij de codes tot eind maart 2010 te gebruiken zijn. Naar verwachting zal de potentiële klant dan ook sneller overgaan tot aanschaf ipv te wachten op releases van andere fabricanten.

Op het gehele internet zie je dan ook dat zeker de specifieke Kortingscode websites als Kortingscode.net en Actiecode.nl deze acties direct oppakken. Naar maten de dagen vorderen zie je ook dat deze acties door socialmedia worden overgenomen. Hierbij kan je denken aan Hyves, Facebook maar ook zoals hier door blogs.

Een mooi voorbeeld van actiecode gebruik op het Internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten